سمینار وبینار روش تحقیق کیفی برگزار شد

مدیریت تحقیقات علمی دانشگاه کاتب با همکاری موسسه تحقیقاتی و مطالعاتی پرسش، سمینار وبینار “روش تحقیق کیفی” را برگزار کرد.
سمینار وبینار “روش تحقیق کیفی” با تدریس دکتر کریکو امروز پنج شنبه مورخ 22 قوس 1397 از ساعت 13:30 الی 16 در سالن اجتماعات شعبه ماستری دانشگاه کاتب، برگزار شد

  
این برنامه با تلاوت قرآن کریم توسط قاری محترم آقای محمدی و سپس پخش سرود ملی افغانستان آغاز شد. در ادامه دکتر مهدی محقق مدیر تحقیقات علمی دانشگاه کاتب ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، از اهمیت آموزش روش های تحقیق به خصوص روش تحقیق کیفی سخن گفتند و در پایان از دکتر کریکو بابت همکاری شان در این برنامه تشکر کردند. سپس آقای احسان شایگان، رئیس موسسه تحقیقاتی و مطالعاتی پرسش، روی استیج آمده و از اهمیت Data در افغانستان و نحوه استفاده از آنها سخن گفتند.
در ادامه برنامه، دکتر کریکو از دانشگاه آکسفورد انگلستان به صورت Live سخنرانی خویش را در مورد روش شناسی تحقیقات کیفی شروع کردند. ایشان بعد از مقدمه در مورد انواع روش های تحقیقات کیفی صحبت کردند و مقدماتی را در مورد نحوه جمع آوری داده ها در این مطالعات بیان کردند.
در بخش پایانی به بیان سوالات شرکت کنندگان از دکتر کریکو و پاسخ ایشان، اختصاص یافت. در نهایت برنامه ساعت 16 به پایان رسید

0 0 votes
Article Rating

اشتراک گذاری :



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

2024-03-29